شیشه بالکن

استفاده بهینه از فضا با استفاده از شیشه بالکن ریلی ریمادر

شیشه بالکن

در بالا به برخی از مزیت های شیشه بالکن ریلی ریمادر اشاره شد. در این قسمت به مزیت های دیگر این نوع شیشه بالکن یا شیشه تراس اشاره خواهیم کرد. یکی از مواردی که در رابطه با این نوع شیشه بالکن ریلی می توان به آن اشاره نمود اشغال نکردن فضا و مناسب بودن برای فضا های محدود می باشد. برخی از بالکن ها یا تراس ها با محدودیت فضا رو به رو بوده و شیشه های  بالکنی  یکی از گزینه ها مناسب به شمار می رود.

با توجه به باز و بسته شدن ریلی یا کشویی این نوع شیشه بالکن فضای بسیار کمتری اشغال می شود و همین امر موجب می شود تا در صورت محدودیت فضا اولین گزینه و بهترین انتخاب شیشه بالکن ریلی ریمادر باشد.

محدود نکردن دید با استفاده از شیشه بالکن ریلی ریمادر  

محدود نکردن دید یکی دیگر از ویژگی های شیشه های  بالکنی یا برخی مدل های دیگر از شیشه بالکن یا شیشه تراس به شمار میرود. همین موضوع یکی از مواردی به شمار می رود که برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شیشه ریلی با توجه به یک تکه و سر تا سر شیشه بودن هیچگونه محدودیت دیدی را برای شخص به همراه نداشته و همین امر کمک می کند تا در صورتی که شرایط جوی مساعد نباشد با بستن شیشه بالکن یا تراس شرایط داخل مناسب باشد و بتوانید از منظره رو به رو تراس یا بالکن خود در شرایطی خوب لذت ببرید.

شیشه بالکنی ریما در

شیشه بالکنی

عایق بندی مناسب شیشه بالکن  

همانطور که اشاره شد از ویژگی های بالکن شیشه ای می توان به عایقبندی خوب آن اشاره نمود. در واقع این نوع پنل شیشه ای به صورت عمودی کنار یکدیگر بر روی ریل هایی که در سقف و کف قرار دارند سوار می شود. بین شیشه ها از نوار مدیکال استفاده می شود و همین امر در عایق بندی این شیشه ها موثر می باشد. استفاده از شیشه سکوریت یا میرال در عایقبندی موثر بوده و ضخامت شیشه های استفاده شده در آن در امر عاقبندی این نوع شیشه بالکن یا شیشه تراس موثر می باشد.

شیشه سکوریت بالکن ریلی چه خصوصیاتی دارد؟

در شیشه بالکن ریلی یا کشویی همانند بسیاری دیگراز شیشه سکوریت یا میرال با ضخامت 8 تا 10 میلیمتر استفاده می شود. همانطور که مستحضر هستید استفاده از شیشه سکوریت در سیستم های شیشه های  بالکن یا شیشه تراس استفاده می شود و در برخی از موارد ضخامت آن کم و زیاد می شود. استفاده از شیشه سکوریت یا میرال چند ویژگی یا بهتر بگوییم مزیت را به همراه دارد که اولین ویژگی آن ضریب امنیتی بالای این نوع شیشه ها می باشد. با توجه به روند ساخت و تولید شیشه سکوریت یا میرال این نوع شیشه ها نسبت به شیشه های عادی از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشند.

در واقع با شوکی که در فرایند تولید شیشه سکوریت به آن داده می شود و با توجه به حرارت بالایی که به آن می دهند استحکام و مقاومت این نوع شیشه ها بسیار بالاتر خواهد رفت و در مقابل ضربه مقاومت بالایی از خود نشان خواهند داد.

فریم های شیشه بالکن؟

در ساخت شیشه بالکن ریلی از فریم های مختلفی استفاده می شود. هر کدام از این فریم ها از قیمت و ویژگی های خاص خود برخوردار بوده و به همین منظور از آنها برای مصارف مختلف و با توجه به انتظارات و شرایط محیطی استفاده می شود.

فریم فولادی

استحکام بالای فریمی که در این نوع شیشه بالکن استفاده می شود بسیار بالا بوده و علاوه بر استحکام و مقاومت خوبی که داراست از خاصیت ضد زنگ بودن نیز بهره مند می باشد. وزن این نوع فریم با توجه به جنس و متریالی که داراست، نسبت به سایر فریم های مصرفی در شیشه بالکن ریلی وزن بالاتری دارد. یکی از ویژگی هایی که فریم فولادی مصرفی برای شیشه بالکن ریلی به همراه دارد قابل بازیافت بودن آن می باشد.

فریم آلومینیومی

ویژگی های این نوع فریم نیز همانند فریم فولادی قابلیت ضد زنگ بودن می باشد. افرادی که در مناطقی سکونت دارند که دارای رطوبت بالا بوده و احتمال زنگ زدگی برای فریم وجود دارد می توانند با هزینه مناسب تری نسبت به فریم فولادی، فریم آلومینیومی را تهیه کنند. علاوه بر این موارد استحکام این نوع فریم با توجه به وزن پایین آن نیز از دیگر مزیت های آن به شمار رفته و انتخاب آن برای شیشه بالکن و شیشه تراس می تواند یک انتخاب مناسب برای برخی از افراد به شمار بیاید.

البته ناگفته نماند که در صورت مشورت با متخصصین ریمادر گزینه های مناسبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که این گزینه ها متناسب با شرایط شما تعیین خواهد شد.

فریم فایبرگلس

سبکی و مقاومت خوب این نوع فریم نیز در نوع خود توجه ها را به خود جلب کرده و همین امر باعث می شود تا در گزینه هایشان قرار داشته باشد. نکته ای که در رابطه با این نوع فریم می توان به آن اشاره داشت استحکام خوب در کنار قیمت مناسب آن می باشد. این نوع فریم در شرایط آب و هوایی مختلفی قابلیت تحمل بالا داشته و همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد به آن توجه داشته باشند.

سخن آخر

در این مقاله در رابطه با ویژگی های شیشه بالکن ریلی مطالبی خدمت شما ارائه شد. به این نکته اشاره کردیم که از این نوع شیشه بالکن یا شیشه تراس می تواند در هر نوع بالکن با فضا، ابعاد و نقشه ای استفاده شود و تنها متراژ بالکن برای تعیین تعداد پنل های شیشه ای محاسبه خواهد شد. نکته دیگری به آن اشاره شد باز و بسته شدن آسان و دسترسی خوب آن برای تمیزکاری می باشد. در واقع این نوع شیشه بالکن برای محیط هایی با فضای بسیار محدود مناسب ترین گزینه و انتخاب به شمار می رود. در واقع این نوع شیشه بالکن این امکان را فراهم می کند تا بتوانید بالاترین حاشیه دید بدون محدودیت را تجربه کنید.

همینطور به انواع فریم هایی که برای این نوع شیشه بالکن استفاده می شود اشاره کردیم و گفته شد که چه فریم با چه مشخصاتی می تواند برای چه شرایط جوی مناسب باشد. با تمامی این تفاسیر در صورتی که سوالاتی در رابطه با این نوع شیشه بالکن برایتان پیش آمده است که جواب آن را در این مقاله پیدا نکرده اید میتوانید با متخصصین ریمادر در تماس باشید و شرایط و انتظارات خود را به صورت کامل برای متخصصین شرح دهید، تا متخصصین ما بهترین راه حل و مناسب ترین محصول را برای مکانی که مد نظر دارید به شما پیشنهاد دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *