دسته‌بندی نشده

ویژگی های شیشه بالکن تاشو

امروز قصد داریم تا در رابطه با شیشه بالکن یا تراس به ویژه ویژگی های شیشه بالکن تاشو مطالبی مفید خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا با یکی از محصولات پرفروش و پر طرفدار ریمادر آشنا شوید. مزیت های بیشمار شیشه بالکن و همچنین انواع پارتیشن شیشه ای باعث شده تا افراد زیادی نسبت به استفاده از این نوع سیستم های تفکیک کننده و محافظت کننده ترغیب شوند. در رابطه با شیشه بالکن لازم است تا مطالبی را به عنوان مقدمه خدمت شما عرض کنیم تا بیش از پیش با این نوع محصول از سری محصولات ریمادر آشنا شده و در صورتی قصد تهیه، نصب و اجرای آن را دارید با آگاهی بیشتری اقدامات لازم را انجام دهید.

اوایل از شیشه بالکن تنها به منظور محافظت و حفظ امنیت محیط داخل اداره، خانه، شرکت یا هر مکان دیگری که این سیستم برای آن نصب و اجرا میشد، استفاده می کردند. اما باگذر زمان و ورود تکنولوژی و مهندسی به پروسه طراحی و تولید شیشه بالکن مزیت های زیادی به این نوع سیستم اضافه شد و مزیت هایی که از قبل داشت تقویت شد. همین امر موجب شد تا بسیاری از سازندگان و افرادی که قصد بازسازی نمای خارجی ساختمان خود را دارند به این نوع سیستم روی بیاورند. محصولاتی که ریمادر به مشتریان خود عرضه می کند از تمامی استاندارد های روز دنیا برخوردار بوده و کیفیت بالای محصولات ریمادر نظیر پارتیشن شیشه ای و به ویژه شیشه بالکن باعث شده تا ریمادر جزو یکی از برند های مطرح و شناخته شده در زمینه میان افرادی که در حوزه بازسازی یا ساختمان سازی فعال هستند، باشد.

از دیگر ویژگی های شیشه بالکن تاشو می توان به تبدیل کردن فضای بالکن یا تراس به مکانی امن برای بازی کودک، گل و گیاه و نگهداری حیوانات خانگی اشاره کرد. امکان باز و بسته کردن تمامی پنل های شیشه ای این نوع سیستم به منظور استفاده حداکثری از دید و هوای آزاد در هر فصلی از سال از دیگر مزیت های مهم این نوع محصول به شمار می رود. همانطور که اشاره کردیم با استفاده از شیشه بالکن تاشو این امکان فراهم است تا در صورتی که نیاز به استفاده از هوای آزاد در هر فصل داشته باشید پنل های آن را به راحتی باز و بسته کنید. این امکان در سایر شیشه بالکن ها نیز دیده می شود اما باز و بسته کردن و استفاده از نوع تاشو این سیستم از راحتی و سهولت ویژه برخوردار است.

جدا از این مسائل در ابتدای مقاله نیز به موضوع ایجاد فضای امن برای بالکن یا تراس به وسیله شیشه بالکن اشاره شد. فراهم کردن ایمنی به منظور استفاده از این نوع سیستم نیز یکی دیگر از ویژگی های شیشه بالکن تاشو ریمادر به شمار رفته و این امکان را فراهم است تا بدور از هرگونه نگرانی یا دغدغه ای فضای امنی برای بازی کودک یا حیوان خانگی خود فراهم کنید.

استفاده از شیشه بالکن تاشو نمای خارجی و داخلی ساختمان را مدرن و شیک کرده و همین امر موجب می شود تا بسیاری از افرادی که قصد بازسازی نمای ساختمان و مدرن سازی آن را دارند روی به استفاده از این نوع سیستم، شیشه بالکن تاشو ریمادر بیاورند. با توجه به تنوع در طرح و رنگ و قابلیت هایی نظیر استفاده از شیشه مات، رنگی و … در این نوع سیستم ها، بستری فراهم شده تا تمامی سلیقه ها و انتظارات در عین کارایی و زیبایی پوشش داده شود که این به تنهایی یکی از مهمترین ویژگی های شیشه بالکن تاشو به شمار می رود.

به این نکته اشاره کردیم که در ابتدا از شیشه بالکن تنها به منظور رعایت مسائل امنیتی و به منظور حفاظت از محیط داخل استفاده می شد. اما با گذر زمان قابلیت محافظت و امنیت به یکی از مزیت های بیشمار این نوع سیستم تبدیل شد. عایقبندی مناسب، باز و بسته شدن راحت، طرح و رنگ متنوع و … تنها برخی از مزیت هایی به شمار می رود که امروزه شیشه بالکن در صورت نصب و اجرا برای بالکن یا تراس در اختیار فرد قرار دارد. اما یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین این نوع سیستم ها شیشه بالکن تاشو ریمادر می باشد و در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با ویژگی های شیشه بالکن شیشه بالکن تاشو ریمادر مطالبی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم و در رابطه با مزیت ها و موارد استفاده به نکات مهم و پر اهمیتی اشاره کنیم.

یکی دیگر از ویژگی های شیشه بالکن تاشو که این محصول را نسبت به سایر محصولات متمایز می کند نوع باز و بسته شدن آن می باشد. در واقع باز و بسته شدن شیشه بالکن تاشو همانطور که از اسم آن مشخص است به صورتی است که با جمع شدن در سمت دیگر امکان استفاده راحت، دسترسی آسان برای نظافت، ایجاد دید حداکثری در صورت نیاز و … را برای فرد مهیا خواهد کرد. طریقه باز و بسته شدن شیشه بالکن تاشو یکی از موارد مهم در پرفروش بودن یا پرطرفدار بودن این نوع سیستم به شمار می رود.

نظافت شیشه بالکن تاشو

یکی از دغدغه هایی که افراد با آن مواجه هستند و با متخصصین ریمادر آن را مطرح می کنند چگونگی تمیز کردن یا نظافت شیشه بالکن تاشو می باشد. نظافت این نوع شیشه بالکن یا تراس بسیار آسان بودن چرا که نوع باز و بسته شدن آن امکان دسترسی آسان به قسمت بیرونی یا خارجی شیشه را فراهم می کند. بال هایی که در این نوع شیشه بالکن یا تراس استفاده شده هنگام باز و بسته شدن قسمت بیرونی به سمت داخل جمع می شود. همین امر موجب می شود تا در صورتی که قصد تمیز کاری یا نظافت قسمت بیرونی شیشه بالکن تاشو را داشته باشید با باز کردن آن و جمع شدن قسمت خارجی به سمت داخل امکان دسترسی به این قسمت وجود داشته باشد و بتوانید به راحتی نسبت به تمیز کردن یا نظافت کردن این بخش ها اقدام کنید. این نوع شیشه بالکن تنها برای خانه یا اداره و شرکت استفاده نمی شود و به دلیل داشتن مزیت ها و ظاهر مدرن و شیکی که به محیط می بخشد، از سیستم برای کافه ها، رستوران ها و … نیز استفاده می شود.

مزایای استفاده از شیشه بالکن تاشو

به برخی از ویژگی های مهم شیشه بالکن تاشو ریمادر به صورت کوتاه و مختصر اشاره شد. اما در این بخش قصد داریم تا موارد مصرف و مزایای استفاده از شیشه بالکن تاشو ریمادر را به صورت مفصل تر و کامل تر خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. توضیحاتی که در این بخش خدمت شما ارائه می شود به منظور بالا رفتن اطلاعات شما در رابطه با این نوع سیستم می باشد. تا امکان مقایسه و انتخاب راحت تر شیشه بالکن مناسب از سری محصولات ریمادر را برای محیط مورد نظر خود برای شما عزیزان فراهم باشد.

اولین مزیت کاربردی و مهم شیشه بالکن تاشو ریمادر استفاده از فضا هایی است که در محیط کار یا منزل شما بدون استفاده رها شده. تراس یا بالکن، هر محیطی که در آن قرار دارید می تواند یکی از مکان هایی به شمار بیاید که فضای مناسب برای استراحت یا حتی کار کردن باشد. اما به دلیل شرایط جوی که هر فصل دارد امکان استفاده از تراس یا بالکن در هر زمان از سال فراهم نیست. استفاده از این نوع سیستم ها با ایجاد محیطی سرپوشیده با عایقبندی خوب و امکان استفاده از هوای آزاد در هر زمانی که بخواهید را برای شما فراهم می کند. در واقع شیشه بالکن تاشو ریمادر فضا پرت و بدون استفاده را به محیطی کاربردی و قابل استفاده، مرتب، مدرن، شیک و امن تبدیل می کند.

همانطور که اشاره شد این نوع سیستم ظاهری شکیل و زیبا به محیط بالکن یا تراس شما از داخل و بیرون می دهد. همین امر موجب می شود تا حس خوبی به فرد در صورتی که از داخل به بیرون و حتی از نگاه به نمای خارجی ساختمان از بیرون دست بدهد. همچنین دید شما به محیط بیرون را به هیچ عنوان محدود نخواهد کرد و با باز کردن کامل آن دید حداکثری و گردش هوا عالی برای تراس یا بالکن را به همراه خواهد داشت. در صورت بسته بودن شیشه بالکن تاشو ریمادر نیز دید شما به هیچ عنوان محدود نخواهد شد و با دید حداکثری از محیط داخل بیرون حس حضور در فضای باز به شما القا می شود. با توجه به خاصیت عایقبندی عالی این نوع شیشه بالکن یا تراس این امکان فراهم است تا منظره عالی برف و باران بدون احساس سرما یا نفوذ رطوبت به داخل را از تراس یا بالکن خود مشاهده کرده و لذت ببرید.

با توجه به طراحی شیشه بالکن تاشو ریمادر همانطور که اشاره شد هیچ محدودیتی در دید شما از داخل به بیرون به وجود نمی آید. در واقع در طراحی این نوع شیشه بالکن یا تراس از سری محصولات ریمادر تنها دو ریل به سقف و کف متصل خواهد شد و شیشه ها بر روی این دو ریل از بالا و پایین قرار گرفته و سر جای خود چفت خواهند شد. پنل ها یا لت شیشه ای که این سیستم را تشکیل می دهند در ابعاد استاندارد و مشخص بوده و در صورت باز و بسته شدن بر روی ریل ها جا به جا خواهند شد و باز و بسته شدن آنها بسیار راحت خواهد بود و با توجه به پنل های تکه ای در این نوع سیستم همانطور که اشاره شد هیچگونه محدودیت دیدی برای فرد ایجاد نخواهد داشت.

عایقبندی مناسب شیشه بالکن تاشو ریمادر یکی دیگر از مزیت های مهم این نوع سیستم به شمار رفته و همین امر موجب صرفه جویی در مصرف هزینه ها، آسایش و رفاه حال افراد در فصول مختلف، کاهش هزینه ها و به نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و … می شود. با توجه به جلوگیری از نفوذ سرما یا گرما از محیط خارج به داخل و بالعکس از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد و به موجب آن هزینه های ناشی از مصرف انرژی کاهش پیدا خواهد کرد. کاهش هزینه های ناشی از مصرف انرژی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از پس از مدت زمان طولانی هزینه ای قابل توجهی از صرفه جویی در مصرف انرژی برای شما حاصل شود و این ویژگی یا مزیت را می توان نوعی سرمایه گذاری دانست. علاوه بر این مسائل امکان استفاده از بالکن یا تراس با توجه به عایقبندی عالی این نوع سیستم فراهم بوده و همین امر ضمن ایجاد حس رفاه و آرامش در فرد امکان استفاده حداکثری در تمامی فصول از فضا هایی که قبلاً قابل استفاده نبود را فراهم خواهد کرد.

یکی از سوالات پر تکراری که در رابطه با شیشه بالکن تاشو از سمت افرادی که قصد نصب و اجرای این نوع سیستم را داشته با متخصصین ریمادر درمیان گذاشته می شود این است که آیا استفاده از این سازه با قوانین شهرداری مغایرت دارد؟ خیر، با توجه به نوع طراحی و قرارگیری این نوع شیشه بالکن تاشو و ظاهری که در نمای ساختمان ایجاد می شود، کاری خلاف قوانین شهرداری صورت نمیگیرد و از این نظر مشکلی برای فردی که این نوع شیشه بالکن را برای تراس یا بالکن خود استفاده می کند پیش نمی آید.

به عابقبندی حرارتی شیشه بالکن تاشو ریمادر اشاره کردیم و توضیحاتی در رابطه با مزیت هایی که به همراه دارد خدمت شما عرض کردیم. اما نکته دیگری که در کنار عایقبندی حرارتی و جلوگیری از نفوذ سرما و گرما به محیط داخلی، جا دارد تا به عایقبندی صوتی خوب این نوع شیشه بالکن تاشو ریمادر نیز اشاره داشته باشیم. همانطور که اشاره شد این محصول از عایقبندی صوتی خوبی در کنار عایق حرارتی برخوردار بوده و به نوعی برای بسیاری از مناطق با شرایط مختلف مزیت کاربردی به شمار می رود. افرادی که در کنار عایقبندی حرارتی، به دنبال عایقبندی صوتی مناسب یا به نوعی جلوگیری از نفوذ سر و صدای ناشی از تردد محیط بیرون هستند، شیشه بالکن تاشو ریمادر یکی از گزینه های خوب و مناسب برای آنها به شمار می آید.

در ابتدای مقاله به موضوع امنیت این سیستم اشاره کردیم و گفتیم که با استفاده از شیشه بالکن برای محیط مورد نظر می توانید فضایی با ضریب امنیت بالا فراهم کنید. این موضوع نه تنها برای کودکان بلکه می تواند برای افراد سالخورده یا مسن نیز در نظر گرفته شود. چرا که این قشر از افراد با توجه به رده سنی که در آن قرار دارند نیازمند مراقبت و همچنین فصایی آرام و مطلوب هستند که از امینت خوبی نیز برخودار باشد، شیشه بالکن تاشو یکی از گزینه های مناسب برای ایجاد فضایی مناسب برای کودکان و افراد مسن به شمار رفته و امنیت بالای این نوع سیستم به نوعی یکی از ویژگی های شیشه بالکن تاشو به شمار می رود که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.

انواع شیشه بالکن تاشو ریمادر

شیشه بالکن تاشو ریمادر در طرح های مختلفی نظیر؛ فریم دار، بدون فریم، استاندارد، تاشو، تاشو با نرده حفاظ و نرده، تولید و خدمت مشتریان عرضه می شود. هرکدام از این محصولات با توجه به شرایط فرد و توقعاتی که از شیشه بالکن تاشو خود دارد، انتخاب خواهد شد. انتخاب نوع شیشه بالکن تاشو و شیشه به کار رفته در آن تماماً با توجه به شرایط و نیاز های مشتری ، از سوی خود خریدار تعیین خواهد شد. افرادی که با این نوع مدل ها و ویژگی های آن آشنا نیستند یا نمی دانند که چه طرح و نوعی برای انتظاراتی که از شیشه بالکن و با توجه شرایطی بالکن یا تراسشان دارند مناسب است. می توانند با مشورت با تیم ریمادر متشکل از متخصصین و کارشناسان این حوزه بهترین و مناسب ترین انتخاب را متناسب با شرایط خود داشته باشند و با صرف هزینه ای مناسب نهایت استفاده را از شیشه بالکن تاشو خود ببرند.

از دیگر مزیت های شیشه بالکن تاشو ریمادر مناسب بودن برای تمامی فضا ها با شرایط مختلف می باشد. این نوع شیشه بالکن با توجه به طراحی کاربردی و هوشمندانه ی خود بسیار انعطاف پذیر بوده و برای تمامی فضا ها حتی در صورتی که دارای پرتی یا نقشه بدی باشند نیز قابلیت نصب و اجرا دارد. استفاده از این نوع سیستم برای فضا هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند نیز کابرد داشته و همین امر باعث می شود تا ضمن فروش بالا در میان خریداران بسیار محبوب و پر طرفدار باشد. باز و بسته شدن این نوع شیشه بالکن با حرکت کردن بر روی ریل و جمع شدن به موازات یک دیگر در گوشه ی سمت راست یا چپ یکی از مواردی به شمار می رود که در رابطه با امکان استفاده از آن برای فضا هایی با محدودیت فضا بسیار مورد توجه قرار میگیرد. باز و بسته کردن راحت و آسان آن امکان استفاده از این نوع سیستم را در هر فصل و شرایطی را فراهم کرده.

شیشه بالکن تاشو ریمادر از یراق آلات و پروفیل هایی با کیفیت و دوام در پروسه تولید، نصب و اجرای محصولات خود استفاده می کند. همین امر موجب می شود تا شیشه بالکن در مقابل تمامی شرایط آب و هوایی دوام خوبی داشته باشد و دچار زنگ زدگی یا تغییر رنگ و … نشود. به نوعی شیشه بالکن تاشو ریمادر با استفاده از پروفیل و یراق آلات با کیفیت، طول عمر بالا را در کنار کارایی و مزیت های کاربردی و مهم این نوع سیستم برای خریداران خود به ارمغان می آورد. همین امر موجب می شود، فرد تا مدت زمان طولانی نیاز به تعمییر یا تعویض بخش هایی از شیشه بالکن نداشته باشد و از هزینه های مازاد برای نگهداری این نوع سیستم جلوگیری به عمل بیاید.

سخن آخر

در این مقاله به ویژگی های شیشه بالکن تاشو که از سری محصولات ریمادر به شمار می رود اشاره کردیم. همینطور توضیح کلی در رابطه با مزیت ها و ویژگی های مهم این نوع شیشه بالکن و علت تمایز آن با سایر محصولات ریمادر خدمت شما ارائه شد. اما در صورتی که همچنان جواب سوالات خود را در رابطه با شیشه بالکن تاشو دریافت نکرده اید و هنوز ابهاماتی در این زمینه برای شما وجود دارد. با تماس با مشاورین و متخصصین ریمادر و توضیح شرایط محیط و انتظارات خود، بهترین گزینه ها و پیشنهاد ها را از سوی متخصصین ما به شما داده می شود. بعد از دریافت مشاوره های لازم در رابطه با شیشه بالکن تاشو ریمادر از سوی متخصصین ما و بررسی گزینه ها با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید می توانید بهترین تصمیم گیری را در این امر داشته باشید و با حداقل هزینه، حداکثر استفاده را از این محصول از سری محصولات ما ببرید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *