پارتیشن, پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره ریمادر

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره با حداقل میزان ضخامت ممکن در یراق آلات یا ریل هایی که در سقف یا کف نصب می شود، در ساختار آن استفاده می شود. این نوع با توجه به ضخامت حداقلی و ظرافت و سادگی، نصب و اجرای راحت تر و با سرعت بالاتری دارد. مزیتی که برای بسیاری از افراد مهم و بوده و نکته حیاتی به شمار میرود هزینه مناسب و حداقلی برای نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره ریمادر می باشد.

بسیاری از شرکت ها یا اداره ها با توجه به وسعت فضا یا محدودیت بودجه به دنبال هزینه پایین تر هستند که این گزینه می تواند برای این دسته از افراد مناسب باشد. اما در نظر داشته باشید در صورتی که به دنبال عایقبندی صوتی خوب در سطح بالا هستید باید از پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره استفاده کنید. البته لازم به ذکر است، نکته ای که خدمت شما عرض شد این به معنا نیست که نوع تک جداره این نوع سیستم از عایقبندی خوبی برخوردار نیست، سیستم تک جداره نیز عایق صوتی خوبی دارد اما در صورتی که احتیاج به عایق صوتی بهتر و قوی تری دارید باید از نوع دوجداره آن استفاده کنید.

همچنین می توانید از شیشه های رنگی، مات و طرح دار نیز در این نوع سیستم استفاده کنید که این موضوع نیز یکی دیگر از مزیت ها به محسوب می شود. شیشه و یراق آلات استفاده شده در نوع تک جداره این نوع پارتیشن شیشه ای با توجه به ضخامت حداقلی ضمن داشتن وزن سبک، فضای بسیار کمی اشغال می کند و این موضوع امکان استفاده حداکثری از فضا با وجود استفاده از پارتیشن شیشه ای را برای شما فراهم خواهد کرد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره ریمادر

این نوع سیستم بر خلاف نوع تک جداره خود به منظور عایقبندی قوی تر و بهتر دارای قاب دور شیشه می باشد. طریق قرارگیری و نصب قاب دور شیشه های فریم لس دوجداره ریمادر به صورت مخفی و کشویی می باشد. همین امر موجب می شود تا دید محدود نشود و ظاهر یا نمای پارتیشن از حالت فریم لس بودن خود خارج نشود. از این نوع پارتیشن شیشه ای همانطور که اشاره شد برای محیط هایی که دارای آلودگی صوتی بالا هستند استفاده می شود. معمولاً در شرکت ها یا اداره هایی که از تردد و آلودگی صوتی به نسبت بالایی برخوردار هستند برای محیط هایی که نیاز به سکوت دارد استفاده می شود. برای محیط هایی که در آن جلسات برگزار می شود یا برای بخش مدیریت در صورتی که قصد استفاده از این نوع سیستم را داشته باشند از نوع دوجداره پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر استفاده می کنند.

با توجه به ضخامت بیشتر نوع دوجداره پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر فضای بیشتری نیز به نسبت نوع تک جداره آن اشغال می شود، اما این اشغال کردن فضا به صورتی نیست که مساحت زیادی را به خود اختصاص دهد و تنها کمی از نوع تک جداره ضخامت بیشتری دارد. ویژگی مهمی که این نوع به همراه دارد، ضمن عایقبندی صوتی عالی، عایقبندی حرارتی خوب و موثر آن می باشد.

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر

از مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس  در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود و روش های قدیمی، فرایند نصب و اجرا به مراتب آسانتر و سریع تری دارد. این ویژگی برای افرادی که قصد تفکیک فضای خود به وسیله پارتیشن شیشه ای را داشته و از محدودیت زمانی برخوردار هستند اهمیت بالایی داشته و آنها را ترغیب به استفاده از این نوع سیستم می کند.

جدا از موضوع نصب راحت و سریع پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر یکی از مواردی که در رابطه با این نوع سیستم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توجه افرادی که قصد استفاده از این نوع سیستم ها دارند را به خود جلب می کند، عایقبندی خوب در عین ظرافت و اشغال کردن حداقلی فضا می باشد. به این موضوع اشاره کردیم که پارتیشن شیشه ای فریم لس دارای دو نوع؛ تک جداره و دوجداره می باشد، که در نوع تک جداره آن عایقبندی صوتی قابل قبول و در نوع دوجداره آن عایقبندی صوتی تقویت شده به اضافه عایقبندی حرارتی خوب و قوی را شاهد خواهیم بود.

با توجه به طراحی و ساختار این نوع پارتیشن شیشه ای برای محیط هایی که؛ مدرن بودن، دلباز بودن، کوچک نشان ندادن محیط، استفاده از نور طبیعی خورشید و دید حداکثری به محیط اطراف مهم است، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

مزیت مهم دیگر پارتیشن شیشه ای  قابلیت استفاده از انواع شیشه های مات، رنگی و … می باشد. این امکان ضمن پوشش سلیقه های مختلف و کمک به ست کردن پارتیشن با فضای داخلی و محیط پیرامون آن، امکان ایجاد کردن محیطی شخصی یا خصوصی در محیطی پر رفت و آمد را فراهم می کند. استفاده از شیشه های مختلف برای بدنه پارتیشن شیشه ای فریم لس به مدرنیته کردن هرچه بیشتر فضای داخلی کمک می کند که خود برای بسیاری از افراد از ویژگی مهمی به شمار می رود.

در رابطه با هزینه بالا و صرفه جویی در هزینه ها با توجه به عایقبندی خوب پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر توضیحاتی خدمت شما ارائه شد. اما این نوع محصول از سری محصولات ریمادر مانند شیشه بالکن و … از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و دچار افت کیفیت بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی نخواهد شد. همین امر به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با یکبار هزینه، از هزینه های ناشی از خرابی و سرویس خود جلوگیری کرده و در این قسمت نیز همانند بخش های دیگر در بودجه و هزینه های ناشی از تعمیرات این نوع سیستم صرفه جویی کنید.

 

ضخامت پایین پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر حتی در نوع دو جداره آن فضایی به مراتب کمتر از محصولات هم رده خود اشغال می کند. این مورد می تواند موضوع مهمی برای آن دسته از افرادی که با محدودیت فضا در محیط خود رو به رو هستند به شمار بیاید. با استفاده از این نوع پارتیشن شیشه ای نه تنها فضا کمی اشغال می شود بلکه با توجه به ساختار و طراحی که دارد همانطور که قبل تر نیز به آن اشاره داشتیم به بزرگ نشان دادن فضا نیز کمک خواهد کرد و به فضا داخلی اداره یا شرکت حال و هوای مدرن و شیکی می بخشد.

چند نوع شیشه در پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر استفاده می شود؟

یکی از سوالات متداول و رایجی که از سوی مشتریان با متخصصین تیم ریمادر در میان گذاشته می شود سوال؛ چند نوع شیشه در پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر استفاده می شود؟، می باشد. اگر بخواهیم به صورت کوتاه و مختصر به این سوال پاسخ دهیم می توان گفت که از شیشه های؛ مات، رنگی و طرح دار، تک جداره و دو جداره برای ساخت پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر استفاده می شود. هر کدام از این شیشه ها با توجه به سلیقه، شرایط و انتظارات کارفرما استفاده می شود. هر کدام دارای مزیت هایی بوده که در شرایط خاص می توان از این مزیت ها نهایت استفاده را کرد.

شیشه های استفاده شده در این نوع پارتیشن ها با توجه به جنس لمینت یا سکوریت خود از مقاومت بالایی در مقابل حرارت، ضربه و … برخوردار می باشد. قابلیت عایقبندی بالا و قوی شیشه سکوریت یا لمینت، باعث شده تا از این نوع شیشه ها نه تنها در محصولاتی نظیر پارتیشن شیشه ای بلکه در شیشه بالکن و … نیز استفاده شود.

شیشه های تک جداره پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر

این نوع شیشه ها همانطور که در بخش های بالایی نیز به آن اشاره داشتیم ضخامت به نسبت کمتری داشته و به همان نسبت یراق آلات مصرفی آن نیز ظریف تر خواهد بود. این نوع شیشه ها معمولاً از جنس شیشه سکوریت بوده و ضخامتی حدود 8 تا 12 میلیمتری دارند. عایق حرارتی و صوتی خوبی بوده و در مقابل ضربه، فشار و تغییرات دمایی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. وزنی سبک داشته و قابلیت نصب و اجرای سریع و راحتی دارند.

شیشه های دو جداره پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر

شیشه دوجداره مصرفی در پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر ضخامت بیشتری نسبت به نوع تک جداره این سیستم دارد. شیشه دوجداره باعث می شود تا فریم لس از عایقبندی صوتی و حرارتی قوی برخوردار باشد و در محل هایی که تردد و رفت و آمد بیشتر است از آن استفاده شود. جنس شیشه سکوریت بوده و در مقابل حرارت، تغییرات دمایی و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

شیشه های رنگی و طرح دار پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر

شیشه های رنگی و طرح دار یکی دیگر از شیشه هایی به شمار می رود که در این نوع سیستم از آن استفاده می شود. استفاده از شیشه رنگی یا طرح دار با توجه به سلیقه فرد تعیین می شود و در این نوع مورد استفاده قرار میگیرد. برخی از محیط ها نیاز به شیشه هایی طرحدار با رنگ هایی مشخصی هستند تا با فضا همخوانی بهتری داشته باشند و از نظر مدرن و شیک بودن فضا بتواند در این امر تاثیرگذار باشد.

شیشه های مات پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر

شیشه مات نیز یکی دیگر از شیشه هایی به شمار می رود که در این نوع پارتیشن شیشه ای بر حسب سلیقه و انتظارات فرد از محیط انتخاب و در سیستم استفاده می شود. نکته ای که در رابطه با این نوع شیشه ها وجود دارد ایجاد محیطی خصوصی برای بخش تفکیک شده می باشد. این امکان وجود دارد تا فرد با استفاده از این نوع شیشه ها بتواند دید به داخل را در برخی از بخش ها محدود کند و همین مورد، یکی از مزیت هایی به شمار می رود که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. از این نوع شیشه در برخی از شیشه بالکن یا شیشه حمام استفاده می شود و دید به داخل محیط را از خارج به داخل محدود خواهد کرد. اما در صورتی که در اداره یا شرکت بخواهید از این نوع شیشه ها استفاده کنید می توانید برای بخش های کنفراس، مدیریت و … آنها را در نظر گرفت.

درب پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر

درب پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر نیز دارای جنس های متنوعی بوده که فرد با توجه به شرایط و انتظارات خود می تواند آن را انتخاب کند. نکته ای که در این رابطه وجود دارد امکان استفاده نکردن از درب در برخی از بخش ها می باشد. این امکان فراهم است که از درب برای برخی از بخش ها استفاده نشود اما در صورتی که محیط اداری یا … باشد و نیازمند آرامش و جلوگیری از نفوذ سر و صدا به داخل بخش تفکیک شده باشد، وجود درب برای آن قسمت واجب است. اما در صورتی که نیاز به درب برای پارتیشن شیشه ای باشد می توان از جنس هایی نظیر چوب و شیشه برای آن در نظر گرفت. اما اغلب درب هایی که برای شرکت و ادارات استفاده می شود با توجه به همخوانی با جنس خود پارتیشن از جنس شیشه استفاده می شود.

نکته ای که در اینجا لازم است تا به آن اشاره کنیم در رابطه با نحوه باز و بسته شدن درب پارتیشن شیشه ای می باشد. درب می تواند به صورت اسپایدر، کشویی یا لولایی باز و بسته شود که هرکدام یراق آلات مخصوص به خود را می طلبد و جنس شیشه با نوع باز و بسته شدن آن مشخص خواهد شد. نکته ای که در رابطه با باز و بسته شدن درب فریم لس ریمادر می توان به آن اشاره کرد، باز و بسته کردن اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک یکی دیگر از امکاناتی به شمار می رود که این نوع سیستم تفکیک کننده در دسترس قرار می دهد.

سخن آخر

در رابطه با پارتیشن شیشه ای توضیحاتی خدمت شما عزیزان عرض کردیم و به نکاتی مهم در این باره اشاره شد. توجه به نکات و تذکر هایی که در این مقاله به آن پرداختیم می تواند در انتخاب و بالا بردن سطح آگاهی و آشنایی شما با این نوع سیستم تفکیک کننده موثر واقع شود. اما در صورتی که شرایطی خاص یا انتظاراتی خارج از مسائل گفته شده از پارتیشن شیشه ای فریم لس ریمادر دارید، می توانید مشاوره های لازم را به وسلیه تماس با متخصصین ریمادر، متناسب با شرایط و انتظارات خود دریافت کرده و با هزینه ای مناسب بهرین نتیجه را دریافت کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *